01. 11. 2016.

NEW IN [*1]






Donosim vam nekoliko proizvoda koje sam kupila ovaj vikend. Baš me raduje da ih sve isprobam, pa da mogu napisati nešto više o njima.





Uglavnom su tu stvari iz Sephore i Lilly-ja.



 Benefit cosmetics

KA-BROW!
Ovaj gel za obrve je na mojoj listi želja već dugo, a posebno od prošlog mjeseca kad sam se srela s njim u Sephori u Italiji. 
Blogeri, šminkeri širom svijeta ga dosta hvale i eto, došao je i u moje ruke! :)
Već sam isprobala i prezadovoljna sam, pa ću o njemu sigurno pisati više. 
Kupila sam ga u Sephori, košta oko 22-23€.

the POREfessional
Vječita borba sa proširenim porama!
Nisam još isprobala, vidjećemo radi li čuda. :)
Sephora, oko 15-ak €.



Sephora

U Sephori je trenutno akcija za za dva kupljena proizvoda, treći (najjeftiniji) je gratis. 
Cotton flowe Bubble bath and shower gel
Preeeslatko pakovanje! Lijep cvijetni miris :) 
 Oko 7€. 

Colorful sjena
Mono sjena nikad dosta. Ova je predivna zlatna, i jaaaako pigmentovana! 
Cijena je oko 10€.

Retractable eyeliner waterproof 
Greškom sam ovaj uzela u sivoj umjesto crnoj boji. Ali, uopšte se nisam pokajala. Tamno siva, jaka mat olovka - sigurno će biti od koristi. 
oko 7-10€

 
NYX

Liquid Suede cream lipstick 04
 Ovaj tečni ruž sam isprobala već nekoliko puta. I fantastičan je! 
O njemu ću definitivno još pisati. Mat je, ne razmazuje se (kissproof), a postojanost... stvarno odlična!
oko 9-10€.



Loreal

Infallible 24h-matte
Da probam toliko nahvaljen puder. :) 
Koliko nas je stalno u potrazi za savršenim puderom? 

 
Aura

Pošto Aura kod nas (ili bar u mom gradu) u BiH baš i nije dostupna. Jedva sam čekala da uzmem neke proizvode.
Loose powder Matte Minerals
Probala sam ga na brzinu, i na prvu se nismo baš složili.Posvetiću mu još malo pažnje, pa ćemo vidjeti. 
Cijene su super, i nisu visoke. 
Mislim da je ovaj oko 3-4 €, nisam sigurna. 

I za kraj jedna Aurina četkica. Koso sječena, višenamjenska. Označena je kao odlična za konture i rumenilo. Četkica nikad dosta! :) 


Nadam se da ću vrlo brzo pisati o nekom od ovih proizvoda! :) Sad ide isprobavanje.. 

Imate li Vi nešto od ovih proizvoda, ili bi željeli imati? 
Pišite mi..

0 Kommentare

Objavi komentar