18. 09. 2016.

My travel bag

Upravo sam se vratila sa jednog putovanja i htjela sam još prije polaska da napišem jedan post o stvarima koje se nalaze u mom putnom neseseru. Međutim, nije bilo dovoljno vremena i post ide sada.
Putovanje je bilo jako dinamično, svaki trenutak mi je bio isplaniran i znala sam da ću imati minimalno vremena vremena za sebe, pa i šminkanje.
U ovom neseseru (doduše, dva su mi trebala) nalaze se samo one stvari koje su mi najpotrebnije. Dakle, nema sjena za oči, nema paleta za konturisanje, ništa bez čega se može preživjeti tih par dana (ili sam ipak morala ubaciti nešto nepotrebno?) :)

Pa da počnem..





- GARNIER skin naturals: Purifying foaming gel

Osvježavajući gel za čišćenje lica. Koristim ga jednostavno prije spavanja za skidanje šminke sa lica (osim s očiju). Namijenjen je mom tipu kože, odnosno za normalnu i mješovitu kožu. Skine tu "težinu" sa lica, i ne isušuje kožu.

- GARNIER skin naturals: Refreshing vitaminised toner

Osvježavajući vitaminski tonik. Umiruje i njeguje normalnu i kombinovanu kožu. 
Koristim ga u paru sa gelom za čišćenje lica. Skine još i one najmanje nečistoće. Međutim, svrhu tonika ja pretjerano i ne vidim, tj. mogla bih lako bez njega. Ali eto, neka se nađe tu. :)
Ta dva proizvoda koristila sam svakodnevno.

- NIVEA: Caring micellar water

E, ovo je proizvod bez kojeg stvarno ne mogu! Micelarna voda, bilo Niveina ili Garnier. Koristim je godinama svakodnevno i to je najbrži način skidanja šminke sa očiju. Nježne su, hidratiziraju, ma nezamijenjive! :)



A imala sam priliku i provesti neko vrijeme na plaži, iako je septembar! Zato..

- NIVEA: Sun protect & bronze, spf 30

Zaštita od sunca u spreju. Kreme za sunčanje ne volim, imam osjećaj da mi ne daju da tamnim, a i mrzim one koje ostavljaju bijele tragove. Prirodno sam tamnijeg tena i ne izgorim na suncu, ali ipak nosim neku zaštitu ponekad. Ovaj Nivein sprej mi je idealan jer tijelo lijepo izgleda kad se namaže njime a i tamni!  :)

-AFRODITA: Marmelada

 Nju obožavam! Prošle godine sam je otkrila i koristila dosta i bila sam prezadovoljna svojom bojom. Nakon prvog izlaganja suncu stvarno se vidi razlika!
Ove godine sam probala i marmeladu u spreju, a i ponovo kupila ovu. I jako sam zadovoljna. Doduše, ima jednu malu manu, a to je da ostavlja tragove na odjeći i peškiru, ali ništa što se ne može oprati. Trebam napomenuti da ne pruža nikakvu UV zaštitu, tako da je ne bih baš preporučila odmah na jako svijetlu kožu. I da, nisam je stigla iskoristiti :(






-Le petit Marseiliais

Gel za tuširanje s mirisom breskve i nektarine. Inače mi se ti gelovi za tuširanje sviđaju, onaj s medom pogotovo. Ali, ovaj mi se ne sviđa, ne sviđaju mi se ti voćni mirisi inače. Ali trebalo je potrošiti.

- AVEO med

Sapun za osjetljivu kožu, bez kojeg bukvalno ne idem nigdje! Ni na jedan dan. Imam veću zalihu ovih sapuna kod kuće. Stalno ga koristim, pri pranju ruku, tuširanju, uvijek. Umiri mi kožu. Imam nekoliko pirsinga, i ovaj sapun je idealan za njegovanje istih. Nema bojila, parabena, mineralnih ulja, alkalnih soli, silikona. Nešto što svako treba imati!







































-Dove: silk dry

Godinama koristim Garnier mineral invisible, međutim kada negdje putujem kupim sebi neki drugi, čisto da probam. Ovim Dove sam zadovoljna, ima jako lijep miris, ne ostavlja tragove. U suštini obavlja svoj posao dezedoransa.




Balea: Locken shampoo

Šampon za kovrdžavu kosu koji koristim već neko vrijeme, međutim jako jako želim da ga promijenim, pa jedva čekam da ga potrošim. U suštini, ok je, ali ja mislim da se od šampona može izvući više.

- Balea: Locken spülung

Regenerator o kojem imam isto mišljenje kao i o šamponu, služio me je dosta dugo ali žudim za promijenom. Zato sam i njega ponijela da bi potrošila što prije.

- KEUNE: Curl cream

I šećer za kraj o proizvodima za kosu. Ovu kremu sam uzela tek nedavno, i vrlo sam zadovoljna njom. Za moju kosu je puno bolja od Baleine kreme. Jako je malo ove kreme potrebno za odlične kovrdže, i jako malo truda oko oblikovanja.Jedva čekam da isprobam KEUNE šampon, regenerator, a i sprej sam uočila :)



- NIVEA: mattifying day care, spf 15

Krema za svaki dan. Ostavlja lijep osjećaj na licu, mekan. Uz to još i ima zaštitni faktor.

- Catrice: Prime and Fine

Primer koji jako volim i imam dva da slučajno ne bi ostala bez njega. Mom tipu kože paše. Nosim ga i bez pudera, samog. Daje "život" licu, i izjednači ga djelomično, budući da je moje malo prošarano.
Preporučujem ga! p.s meni jedan traje već 2+ mjeseca, a koristim ga svaki dan.

- MANHATTAN: Endless perfection make up 24h

Na ljeto sam dosta bila tamna i trebala sam nabaviti taminiji puder, i odlučila sam se za ovaj (68 natural bronze) kupila sam ga na odmoru, tako da ne znam da li ga ima ovdje kod nas u BiH. Lagan je na licu i ima izuzetno finu teksturu, a i dobro pokriva. Nije težak, i stvarno duuugoo traje! Po čitav dan (naravno uz primer, i ja još stavim puder u kamenu). Kad ga potrošim vjerovatno ću kupiti neki drugi, ne jer nisam zadovoljna, već jer sam u stalnoj potrazi za svojim savršenim puderom.
p.s: S ovim puderom sam se kupala u moru (jer je bilo neplanirano) i rezultati su nevjerovatni, ostao je potpuno na svome mjestu.

- RIMMEL: Stay matte

I za kraj jedan proizvod nama dobro svima poznat. Ko još nije korstio Stay matte?!
Trenutno imam 004 sandstorm. I iskreno, kupila sam ga greškom. Oduvijek koristim transparentni, ali ovaj sam u žurbi pokupila i kasno vidjela da sam pogriješila. Ali na sreću, tamniji je, i poprilično mi paše, a i brzo će se potrošiti.



- Essence: How to make brows wow

Mala paletica za obrve koja mi traje već preko godinu dana. U njoj su tri nijanse za obrve , a ja koristim srednju i tamnu. I highlighter. Takođe dođe i mala pinceta, koju sam izgubila. :-) A i četkica s dva kraja koja je nepraktična i jako loša, pa ja koristim svoju (Farmasi). Boje su odlične, ne truse se puno, dugoo traju, nije mi se nikad desilo da su mi obrve "spale" :) Mada sam u velikoj potrazi za gelom za obrve jer jako volim obrve "pod špagu", ili "instagram", što se s ovom paleticom može uz malo truda.

- Essence: dip eyeliner (waterproof)

Eyeliner koji je jako povoljan! Nisam ni očekivala da ću za takvu cijenu dobiti tako dobar proizvod. Lako se nanosi. Ima mekanu četkicu. O ovom eyelineru planiram pisati jer me baš oduševio. I stvarno je vodootporan, ne razmazuje se, ne preslikava se. Odličan! Mada, ni njega nisam uspjela iskoristiti na putovanju, jednostavno nije bilo ni malo vremena!

- Farmasi: drama black

Farmasi kreon, vodootporan i jako crn. Malo se ipak razmaže, ja ga koristim za kutove očiju i ispod.

- Catrice: Glam & doll volume mascara waterproof

Maskara o kojoj stvarno treba pisati! I jedva čekam da jedan post posvetim samo njoj. Jako je jeftina i mnogo skuplje maskare se ne mogu ni porediti sa njom. Dovoljan je samo jedan sloj i trepavice budu WOW! Preživi sve - kupanje u morskoj vodi, kadi, kiše.. sve!





- L`oreal: glam bronze

Ovaj bronzer se nije našao u mojoj putnoj torbi jer je moj omiljeni, već jednostavno što je najmanje loš od svih koje imam. S bronzerima nikako nemam sreće, pa ako neko ima neki da preporuči bila bih mu jako zahvalna.

- BOURJOIS rumenilo (95 Rose de Jaspe)

Rumenilo bez kojeg ne idem nikud. Jedino rumenilo koje sam isporobala i koje ću, ja mislim, uvijek koristiti! Zadovoljna sam njime kao i prvi put kad sam ga kupila. Sve preporuke! A ja ću, naravno o njemu pisati posebno!

- Golden Rose: Terracota (04)

Ovo rumenilo sam kupila nekoliko dana prije ovog putovanja, pa sam ga oduličila spakovati da bih ga još isprobala. Prvim nanošenjem nisam bila zadovoljna, ali svakim sljedećim se moj utisak popravljao. Još uvijek nisam čistog mišljenja oko njega, ali mislim da ćemo se zavoliti :)

- Catrice: High glow mineral highlighter powder

Odličan highlighter, kojeg možda ne bi trebala neko vrijeme nositi jer mi ovaj hladni ton ne paše još neko vrijeme.. :)




Olovke za usne, tečni ruževi, karmini su moji omiljeni kozmetički proizvodi kojih imam najviše, uvijek kupujem i nikad nije dosta! Izdvojila sam ih nekoliko, u strahu ako ih ponesem više da ću ih izgubiti :)

- NYX: Soft matte lip cream (SMLC29 Vancouver)

Trebam napomenuti da, generalno, volim tamne ruževe. Ljepše se osjećam nego sa svijetlim. I iako sam znala da ovu svoju jednu od najtamnijih nijansi ruževa najvjeovatnije neću iskoristiti, morala sam je ponijeti. :)

- Essence: Velvet stick mat lip colour

Iako sam naglasila da volim tamne nijanse, ovo je jedna svijetla koju jaako volim (samo u kombinaciji sa nekom tamnijom olovkom). Često je nosim, i našla je svoje mijesto u mom neseseru. Ima mat finish, kremast je, ne suši usne, i duugo traje. Planiram pisati o njemu!

- Farmasi: Lip pencil 219

Nakon jedne Rimelove bordo olovke, dugo nisam mogla naci istu bordo koja mi odgovara i čitavo to vrijeme koristim Farmasi 219. Jako često je koristim, mada dosta je suha olovka. Kad je tek našiljim puno je kremastija i ljepša na usnama. I ja je ne mogu nositi bez ikakvog ruža preko. Ali, kako god, uvijek je imam sa sobom.

- Golden Rose: Long stay liquid matte lipstick

E ovo je nešto što apsolutno svaka osoba treba imati! U GR ruževe sam ZALJUBLJENA! Ne isušuju usne, mat su, preedugo traju, jako su jeftini i ono jako važno kissproof su! Njega sam najviše nosila, najbrže mi je bilo za staviti. O ovom proizvodu jedva čekam da pišem! :-)

- Essence: Lip liner (05 soft berry)

 I za kraj sam ostavila jednu od olovaka koja mi nikad neće nestati iz nesesera. Essence olovke su apsolutno savršenstvo. Imam možda sve nijanse, i jednostavno koju prvu izvadim iz nesesera tu i nosim. Svaka mi uvijek nekako paše. Mogu mi trajatati čitav dan, odlično pašu sa svakim ružom, mogu se nositi i same, ne isušuju usne, kremaste su. Moje omiljene olovke za usne :-)



Uspjela sam tu ubaciti i još par sitinica..

- EVELINE cosmetics: Color edition 913

Ovaj lak sam ponijela iz razloga jer sam taj prije putovanja imala na noktima pa čisto da imam da ga "popravim", mada mi nije trebao. Na mojim noktima lakovi drže po 2-3 sedmice. Ne znam do čega je? Možda jer ne radim puno s njima?? :-))


- UNIC: Tendre rose 

Nemam neki parfem koji stalno koristim. Volim ih mijenjati, kupovati, dobijati. Pa sam se odlučila za ovaj, jer je baš finog cvijetnog mirisa. Pronašla sam ga jednom prilikom u Mülleru i koštao je 3 eura. Nevjerovatno je koliko dugo traje miris za toliku cijenu, dok neki 50 puta skuplji brzo "izlape".

- Farmasi: Body mist Angel & beauty

Osvježavajuća mirisna maglica. Predivnog mirisa. Svukud ide sa mnom, tako da mi je uvijek pri ruci, a jako često posežem upravo za njom. :-)



Moja putna kozmetička torbica je spakovana. :-) Odmah mogu reći da mi na putovanju ništa nije nedostajalo, osim kreme za tijelo. Koristim Byphase i jednostavno mi nije mogla stati, i tako sam otišla bez nje. Velika greška!

A bez čega Vi ne možete na putovanje?


4 Kommentare

  1. Marmelada i sprej za zaštitu od štetnog sunčevog zračenja su odlični, a sviđa mi se i ova baza od Catricea. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, stvarno su super. A bazu moras probati,ako nisi :)

      Izbriši
  2. Ovaj essence tus me jako zivcira zbog cetkice. Ima predebeo zavrsetak, a ja naucila raditi s tankim kisticima jer najvise koristim tus u gelu.
    Ovu bazu od catricea nisam probala, imam onu bijelu i realtivno sam zadovoljna, iako stalno trazim neku novu.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja stalno trazim neku novu bazu, i probacu i bijelu a ako imas jos neku da preporucis, samo daj :)

    OdgovoriIzbriši